Infurmazione di l'industria

Per a produzzione di una superficie resistente à a corrosione in a regione di e superfici in cuntattu cù u gasu caldu di una caldera di riscaldamentu in ghisa, e parti currispundenti di u stampu di colata sò trattate cù un lavatu neru chì cuntene un elementu in lega, preferibilmente 40- 50% ferrosiliziu, chì cunverte a zona di punta di a ghisa ùn hè ancu solidificata in una pelle di colata resistente à a currusione

A necessità di cuntrollu di e materie prime hè critica per u successu di a produzzione di colata di ferru da i sistemi greensand. A sabbia di silice di basa hè spessu trascurata cù u focu principale nantu à l'addizioni bentonite. L'additivi carbonosi ponu esse cunsiderati un "male necessariu" per assicurà una bona finitura superficiale è riduzzione di difetti di superficia relativi à a sabbia. Altri additivi sò aduprati quandu i sistemi si stanu fora di equilibriu è questi a so volta aghjunghjenu più à a natura cumplessa di i sistemi greensand. Per i castings chì necessitanu nuclei questu diventa un prublema più grande chì parechji sistemi di resina diversi sò impiegati per a produzzione di core è questi devenu esse presi in considerazione quandu si controlla sia i livelli carbonosi sia a classificazione generale di u sistema di sabbia.

L'effetti gemelli nantu à u carbonu addizionale è a perdita di ignizione è a classificazione generale di a sabbia necessitanu una comprensione è un cuntrollu attenti. Diversi metudi di cuntrollu sò esaminati cumpresi i metudi tradiziunali cum'è volatili è a perdita di ignizione cù i metudi di determinazione di bentonite è i metudi di classificazione. I metudi di cuntrollu più recenti cum'è u carbonu tutale sò riveduti cù u pacchettu generale di metudi di prova è di cuntrollu. 

Diversi metudi predittivi sò cunsiderati cum'è una funzione di cuntrollu. A qualità di l'additivi è u so rolu è ancu di più impurtante a so interazzione hè messa in risaltu, chì si tratta di una zona spessu trascurata mentre l'omi di funderia battenu per u successu in castings di qualità cunsistenti. I testi di cuntrollu in entrata suggeriti sò discututi alleati à l'addizioni à u mixer.

Hè dinò rivisitata l'interpretazione di i risultati è l'azzione necessaria per assicurà u cuntrollu è più impurtanti e qualità di fusione di qualità da i sistemi greensand cun l'accentu nantu à a comprensione è u cuntrollu di l'additivu carbonicu nantu à e prestazioni di casting


Tempu di posta: Nov-20-2020