si riferisce à una tecnulugia per colata di statua di grande taglia cù cunchiglia di metallo

I difetti di espansione cum'è a scab o a pinna sò soprattuttu studiati da u puntu di vista di i cuntenuti è e proprietà di leganti.

In questu documentu, questi difetti in ghisa grisa per l'automobili sò stati esaminati cù stampi di sabbia verde è stampi di cunchiglia, in particulare da u puntu di vista di u cuntenutu di feldspar in sabbia di silice. A tenacità calda di e sabbie di furmagliu hè aumentata aumentendu u cuntenutu di feldspar in a sabbia di silice. Questa crescita di a durezza calda hè stata causata da a sinterizazione di grani di feldspatu. Hè statu efficace per i difetti di scab in stampi di sabbia verde è stampi di cunchiglia. Induve a penetrazione di metalli è u finning apparisce nantu à a superficia di i nuclei di cunchiglia chì sò circundati da sezioni di metalli pesanti, l'addizioni di feldspatu anu curatu u prublema in a maiò parte di i casess.

Per esempiu, aghjunghjendu 11% di feldspar à a sabbia di silice hà riduttu e scorie nantu à e superfici di nuclei di cunchiglia chì sò stati aduprati per casi di trasmissione (circa 25 kg in pesu). In u casu di nuclei di giacca d'acqua per teste di cilindri è blocchi di motori diesel, era necessariu aghjustà finu à 11-37% induve a finitura più severa è a penetrazione si sò verificate. Quandu questi castings avianu estremamente pochi fori per espulsione di e sabbie di u core, era necessariu ùn aghjunghje più di u 27% di feldspar, perchè i nuclei di a giacca diventavanu menu collassibili per via di a pascura causata da a fusione di u feldspar.

si riferisce à una tecnulugia per colata di statua di grande taglia cù cunchiglia di metallo. Utilizza un prucessu di stampatura split-back da u metudu di casting sand. Un stratu di riempitore chì u so spessore hè identicu à quellu di u muru di colata hè postu nantu à a superficia di a cavità interna di u so muffa di sabbia di prufilu, allora u so core pò esse fattu direttamente in a cavità interna, è dopu u riempitore hè rimossu, in modu chì pò fà prucessi di chjusura è versu. Detta invenzione hè simplice in u prucessu di stampatura, bassa in u costu di produzzione è ùn hà micca bisognu di fà scatula core. Dita statua pò esse una volta stampata, è a so qualità superficiale hè bona, a forma hè veramente vera


Tempu di posta: Nov-20-2020